۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

هشدار به صاحبان ووارثان انقلاب 57


این هیکل وهیبت سفارشی که ملاحظه می کنید برای حفظ تمامیت ارضی کشورکه نه,بلکه برای حفظ حاکمیت ظالمانه علی خامنه ای سفارش داده شده ! 

سرلشگرفیروزآبادی وحزب قاعدین(انجمن حجتیه سابق) چه خوابی برای آخرین نفس های انقلاب مردم ایران دیدند. سرلشگری که ایام نوجوانی خودرا همراه با بازی درکوچه پس کوچه های اطراف مدرسه حقانی سپری واز همانجا بود که چشم گوش جنباند وپایش به مدرسه حقانی باز شد! ازکُند ذهنی وعقب ماندگی عقلی که داشت توانست در مکتب جهل وخرافات مدارج عالیه را البته در جهت عکس حرکت تاریخ یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد.
دست پرورده مدرسه حقانی ازبیخردی وعدم دانش سیاسی که در صورت داشتن می تواند هرانسانی را شخصیت بخشد واستقلال اندیشه ورای بدهد, به ناچارازدریچه تملق وچاپلوسی درآمده وبا حمدوثناگویان لباس مقدس رزم رانه درجبهه های جنگ عزت وشرافت بلکه درمحفل های توطعه چینی حزب قاعدین مصباح یزدی ها وشیخ محمد یزدی ها وروح الله حسینیان هاو...  به تن کرد. وامروز درانتقام گیری ازرزمندگان وبسیجیان انقلابی این وارثان به حق انقلاب برآمده وشمشیرخویش ازنیام برکشیده وبراصیل ترین فرزندان این مرزوبوم ناجوانمردانه می تازد تا هم به حیله وتزویر وهم به قتل وکشتارآخرین نفس های انقلاب 57رانیزشاید بند بیاورد.  اما ذهی خیال باطل جنبش به پاخاسته سبز ملت ایران هرگزاین اجازه رابه اوورهبرناقص العقل اش علی خامنه ای نخواهد داد تاکه بقای دولتشان هم چنان پایدار باشد.
حال بخوانیدوقضاوت کنید :چه کسی وطن پرست وانقلابی وعدالت گستراست این آقای سرلشگرکه درتصورملاحظه می کنید وعدالت گستری از سرورویش می ریزد, یا آنانیکه درجبهه های حق وباطل جان به جان آفرین سپردند,ویا آنانیکه امروزدر اسارت این آقا وهمفکرانش هستند.
سرلشگر جنگ نديده؛ بسيجي جبهه نرفته؛ قاعدين گريزان ازجبهه وجهادديروز؛مدعي همه چيز امروز!!!

آیت الله خمینی:  به همه مسئولان کشورمان تذکر مي دهم که در تقدم ملاک ها هيچ ارزش و ملاکي مهم تر از تقوا و جهاد در راه خدا نيست, و همين تقدم ارزشي و الهي بايد معيار انتخاب و امتياز دادن به افراد و استفاده از امکانات و تصدي مسئوليت ها و اداره کشور و بالاخره جايگزين همه سنت ها و امتيازات غلط مادي بشود. چه در زمان جنگ و چه در حال صلح, چه امروز و چه فردا, که خدا اين امتياز را به آنان عنايت فرموده است. و صرف اين امتياز لفظي و عرفي کفايت نمي کند که بايد هم در متن قوانين و مقررات و هم در متن عمل و عقيده و روش و منش جامعه پياده شود. و مصلحت زجر کشيده ها و جبهه رفته ها و شهيد و اسير و مفقود ومجروح داده ها ودريک کلام مصلحت پابرهنه ها وگودنشين ها وزاغه نشین ها ومستضعفين بر مصلحت قاعدين درمنازل ومناسک ومتمکنين ومرفهين گريزان ازجبهه وجهاد وتقوا ونظام اسلامي مقدم باشد.«صحيفه نور،ج٢،ص٣٢١ »
            سرلشگر جنگ نديده؛ بسيجي جبهه نرفته؛ قاعدين گريزان ازجبهه وجهادديروز؛مدعي همه چيز امروز!!! ] به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر ويژه رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح، سردار سرلشکر سيد حسن فيروزآبادي رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در جمع اساتيد دانشگاه دانشگاه عالي دفاع ملي با اشاره به فتنه انگيزي اخير دشمنان استقلال ايران اسلامي گفت: فتنه‌انگيزي در جريان انتخابات و بعد از آن در کشور متاسفانه منجر شد به تجري عناصر ضد انقلاب که منزوي شده بودند.وي افزود: سران اين فتنه در واقع حصارهاي محکم نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه را مورد حمله قرار داده و خلاف سفارشات ايشان، فضايي را ايجاد کردند که دشمنان انقلاب از خارج و داخل به هدايت اين فضا پرداختند بطوري که امروز مي‌بينيم کساني که در جريان فتنه خودشان را پرچم‌دار حساب مي‌کردند، امروز مي‌گويند ما اطلاع نداريم اين شعارها را چه کساني داده‌اند و شعار ما شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است و ما از نظام و ولايت فقيه دفاع مي‌کنيم.
عضو شوراي عالي امنيت ملي در ادامه گفت: من فکر مي‌کنم اينکه آقايان به هر دليل آمدند امروز بازگشت خودشان را به ستون توبه انقلاب با اين حرف‌ها دارند مطرح مي‌کنند، اين امر مثبت و پسنديده‌اي است. اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مواضع بايد مواضع کاملاً روشن و غير دوپهلو باشد. فرصت زيادي هم نيست.
فيروزآبادي يادآور شد: در 22 بهمن امسال همه ملت ايران به صحنه خواهند آمد براي اينکه ميثاق خودشان را با آیت الله خمینی، انقلاب و رهبري مستحکم کنند و به نمايش بگذارند و قاعدتاً کساني که طي اين هفت، هشت ماه دچار خطاهايي شده‌اند و جرمهايي مرتکب شدند بايستي به سوي ملت برگردند و شعار ملت را بدهند و همسو و هم پاي با ملت باشند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام آنگاه در ادامه با گراميداشت ياد و نام استاد بسيجي شهيد مسعود علي محمدي که به دست دشمنان انقلاب اسلامي به شهادت رسيد بيان داشت: استاد عليمحمدي چراغ شهادت را در جمع نخبگان و توليدکنندگان علم روشن کردند و به عنوان شهيد راه توليدعلم و فناوري، شهيد راه استقلال واقعي ملت ايران و جمهوري اسلامي هستند و به اتکاي جمله استاد شهيد مطهري که شهدا شمع محفل بشريت هستند، استاد علي‌محمدي با شهادتش محفل اساتيد، دانشجويان، متخصصين و نخبگان را نورافشان کردند.(خودمی کُشندوخودخاک می کنند وخوداشک تمساح می ریزند)
سرلشکر فيروزآبادي در پايان با اشاره به حضور ميليون ها انسان انقلابي و ايثارگر در راهپيمايي 22 بهمن امسال و اثرگزاري حضور حداکثري آنان گفت: ان شاء الله بعد از 22 بهمن برگرديم به حال و هواي قبل از انتخابات و يکپارچگي ملت و حرکت درجهت توسعه کشور براساس توليد علم و فناوري.( اگراجازه بدهند البته که حضورمیلیونی سبزاندیشان را خواهند دید) تا اون روز راهی نیست این گوی این هم میدان .

هیچ نظری موجود نیست: