۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

دولت کودتا دست بدامن ساواکی ها شده !




خبری را که هم اکنوان درزیر خواهید خواند یکی دوروزپیش برروی تلکس بعضی ازخبرگزاریها قرارگرفت .اما این خبرافشاگرانه آنطوریکه باید وشاید مورد توجه قرارنگرفت ,خبرکوتاه بود ومربوط به عرصه فرهنگی درارتباط بابه اصطلاح جشنهای دهه فجرکه همه ساله ازسوی دولتها در ایران برگزارمی شود.این خبرافشاگرانه دریک توصیف فشرده بیانگرآن است که دولت کودتایی احمدی نژاد برای بقای خویش ازهیچ نوع امکان ذلیلانه ای رویگردان نیست . حتا اگر شده دست بدان ساواکیهای دوران شاه هم میشود واین یعنی وقاحت , بی شرمی , دیوزگی وزبانم قاصراست دیگرچی......!
با حذف برخی از نیروهای سرشناس مردمی و انقلابیون و مبارزین دوران قبل از انقلاب از لیست مدعوین برای جلسات برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جشنها و مراسمهای دهه مبارک فجر که همه ساله از سوی فرمانداری کاشان برگزار می گردد، امسال دو اسم جدید در میان مدعوین دیده می شود که از سوابق درخشانی برخوردار هستند!!!؟

آقای علی.م که از اعضای فعال و مرکزیت حزب رستاخیر و مخبر ساواک در کاشان در دوران رژیم ستمشاهی بوده اند که حتی یک بار در مقابل تظاهرات پرشور مردم در دوران انقلاب اسلامی در روستای طاهرآباد روی زمین خوابیده و گفته بود حق ندارید در اینجا علیه اعلیحضرت همایونی این شعارها را بدهید و تا من هستم که نمیگذارم این کارها را بکنید و...... و بعد از انقلاب نیز جز معدود فرهنگیانی بود که از آموزش و پرورش پاکسازی و اخراج شد امروز به یمن مسئولیتشان در ستاد دکتر احمدی نژاد در کاشان مفتخر به حضور درجلسات ستاد دهه فجر کاشان مستقر در فرمانداری کاشان شده اند.

همچنین آقای تقی.ص که غیر از پرونده ها و سخنانی که برای ایشان در بین مردم به گوش می رسد، اخیراً بدلیل اینکه به اسم کاروان زیارتی از کشور سوریه، پاسور وارد کشور می کرده و در ایران به فروش می رسانده است مورد پیگرد قانونی قرار گرفته بود و ایشان نیز از مسئولین ستاد آقای احمدی نژاد در کاشان و از مسئولین جامعه اسلامی کارگران کاشان بوده اند که هم اکنون افتخار حضور در این جلسات و نشستن بر جایگاهی را دارند که روزگاری نه چندان دور معتمدین و نیروهای سرشناس مردمی و السابقون انقلاب و فعالین و مبارزین با رژیم ستمشاهی بر این جایگاه تکیه می زدند.


هیچ نظری موجود نیست: