۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

فیگارواطلاعات یک لپپ تاب را فاش ساخت....





    هدف نهایی جمهوری اسلامی ساخت سلاح هسته ای است !

    روزنامه فیگارودرمقاله شماره 5 اکتبر به قلم مورین پیکارد خبرنگار خود در وین ، به بررسی تناقض های پرونده هسته ای جمهوری اسلامی می پردازد. فیگارو می نویسد: پس از قول و قرار های مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر راه اندازی مذاکراتی جدید در ارتباط با پرونده هسته ای ایران ، ابر قدرت های 1+5 ظاهرأ موفقیت دیگری را در این چهارچوب بدست آورده اند. بدین ترتیب مقامات جمهوری اسلامی پذیرفته اند که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بتوانند از 25 اکتبر به بعد از کارخانه غنی سازی اورانیومی بازدید کنند که درنزدیکی شهر قم واقع شده و وجودش به تازگی برای جهانیان فاش گردیده است.
    فیگارو مینویسد : که خبر حضور بازرسان در این کارخانه به دنبال سفر روز شنبه هفته گذشته محمد البرادعی ، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران منتشر شد و در واقع یکی از نتایج مذاکرات ژنو است میان اعضای گروه 1+5 و مقامات جمهوری اسلامی. حال از سوی دیگر با این وجود تناقض هایی در پرونده هسته ای ایران وجود دارد ، چرا که محمد البرادعی هم که خواهان مذاکره و راه حل های دیپلماتیک است ، نتوانست از بروز اخباری مبنی بر احتمال نظامی بودن اهداف هسته ای ایران جلوگیری کند.
    این اخبار حاکی از آنند که جمهوری اسلامی در تلاش است که موشک های شهاب سه را تغییر دهد و به آنها کلاهک های هسته ای وصل کند، خبری که روز شنبه با مقاله روزنامه نیو یورک تایمزر بعد تازه ای به خود گرفت. بدین ترتیب نیویورک تایمز به نقل ازدیپلمات های نزدیک به این پرونده فاش ساخت که در گزارشی به قلم کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی آمده است که برنامه هسته ای جمهوری اسلامی می تواند ابعاد نظامی هم داشته باشد. دراین گزارش که براساس اطلاعات مقامات امنیتی غربی ، مشاهدات و بازبینی های بازرسان در ایران و خصوصأ اظهارات سردار علیرضا عسکری ، یکی از فرماندهان فراری سپاه پاسداران و همچنین اطلاعات بدست آمده از محتویات یک کامپیوتر قابل حمل که توسط فردی ناشناس از ایران خارج شده است ، پایه ریزی گردیده نتیجه گیری شده است که جمهوری اسلامی به اندازه کافی دانش و فن آوری برای بوجود آوردن بمب اتمی بدست آورده است.









هیچ نظری موجود نیست: