۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

حمله چاقوکش ها به علیرضا بهشتی وغرفه های مطبوعات




آیا حمله به فرزند بهشتی حمله به انقلاب مردم نیست؟


حامیان دولت یا به عبارتی مباشران دولت چاقو کش ها ,پس از ورود علی رضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی به نمایشگاه مطبوعات با چاقو وچوب دستی به سمت وی حمله کرده و برخی از غرفه های نمایشگاه را نیزتخریب کردند.

این چماق بدستان  که امروز به طور سازمان یافته درنمایشگاه حضوریافته بودند با سرکردگی نیروهای خبرگزاری فارس، سایت رجانیوز، روزنامه جوان و روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا وروزنامه بد نام کیهان به سمت علیرضا بهشتی حمله ور شدند.

در بدو ورود ایشان به نمایشکاه مردم وحامیان جنبش سبز شعار صلی علی محمد بوی بهشتی آمد، مرگ بر دیکتاتور، یاحسن میرحسین، موسوی زنده باد کروبی پاینده باد وزندانی سیاسی آزاد باید گرددو ... سر دادند.

از سوی دیگرهم بسیجی ها باچوب وچماق وچاقو که امروز به طور سازمان یافته در محل نمایشگاه حاضر بودند به سمت بهشتی حمله ور شدند و وقتی با شعارهای مردم روبه روشدند به مردم حاضر. درصحنه حمله کردند

با ادامه شعارهای مردم در حمایت از بهشتی، حامیان دولت کودتا که تصاویر چهره خبرنگاران فارس و رجانیوز به وضوح در آنهامشاهده می شدبه سوی مردم هجوم آورده و شعار مرگ بر منافق، منافق حیا کن مصلی رو رها کن و ... سر دادند.

این افراد با حمایت نیروهای انتظامی که با باتوم  مردم رامتفرق می کردن باردیگر به مردم کردند.

عوامل بسیج به غرفه روزنامه اعتماد، خبرگزاری ایلنا و چند غرفه دیگرخسارات و آسیبهای وارد کردند و با دویدن درنمایشگاه و عربده کشی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در نمایشگاه نمودند.


جهت مشاهده فیلم ویدیوئی حمله ارازل واوباش به علیرضا بهشتی اینجا را کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست: